Blog Challenges · Книги

Bookish Quizzes – Blog Challenge

За поредното издание на Blog Challenges, Гери ме въоръжи с този линк и ми заръча да се гмурна в света на забавните тестове на книжна тематика. Аз, разбира се, взех предизвикателството присърце и след като прилежно прегледах всички страници с quiz-чета в Epic Reads, се завръщам с резултати. Ето ги и акцентите:

Which YA Book Should You Read This Summer?
(Коя янг адълт книга трябва да прочетеш това лято?)

WhichYABookShouldYouReadThisSummer

All you need this summer is an epic, life-changing, recharging adventure and THE WAY BACK TO YOU is the book for you! 

In this witty, heart-tugging novel, two teens take a spontaneous road trip across the Southwest to meet three strangers who received the life-saving organs of their late best friend—charting a journey of loss, hope, and love along the way.

Трябва да призная, че на някои от въпросите отговарях напосоки, защото нямаше подходящ за мен отговор и трябваше да избера нещо приблизително. Всъщност за доста от тестовете беше така. Предложението обаче (The Way Back to You от Michelle Andreani & Mindi Scott) всъщност ме заинтригува и анотацията звучи вдъхновяващо. Добавям в списъка за четене.

Which Fairy Tale Retelling Should You Read Based On Your Zodiac Sign?
(Коя интерпретация на приказка трябва да прочетеш според зодията си?)

 WhichFairyTaleRetellingShouldYouReadBasedOnYourZodiacSign

Обикновено не придавам голямо значение на хороскопи и други подобни, но ми беше интересно какво ще ми се падне тук + наскоро прочетох „Спящата и вретеното“ на Нийл Геймън – различен поглед върху „Спящата красавица“ и „Снежанка“ в едно, така че бях отворена за нови подобни предложения. Уви, резюмето на Ash от Malina Lo не ме грабна достатъчно, за да се вдъхновя да я прочета.

Which Literary Career Should You Pursue?
(Към коя литературна кариера трябва да се насочиш?)

WhichLiteraryCareerShouldYouPursue

Editor

You’re the friend everyone asks to look over their papers, aren’t you? With a natural appreciation for others’ writing and the patience of a well-read ox, you should be an editor. Perks of this job include: being the right-hand man to cool authors and reading books wayyy before everyone else can. Please feel free to send over notes on how this quiz result could be better written.

Нямаше как да не се спра на този quiz. Така де, преди години се замислях за кариера в тази сфера, когато избирах бакалавърската си степен, а по-късно и магистърската. Надявах се да ми се падне Писател, а не Редактор… ех, мечти. Всъщност не са далеч от истината хората, имам няколко редактирани книги зад гърба си.

Which Rising Booktube Star Should You Watch?
(Коя изгряваща booktube звезда трябва да гледаш?)

WhichRisingBooktubeStarShouldYouWatch

Michael Booklion is a book lover who is equal parts awkward and adorable and watching his videos is always a fun, silly time!

Както споменах в предишна публикация, едва прохождам в света на booktube, затова и се спрях на този quiz. Явно ще трябва да хвърля поглед на Michael BookLion, макар че започвам да се чувствам стара, повечето booktuber-и са на по 18-22 години…

Pick a Pokémon, Get a Book Recommendation!
(Избери покемон, получи препоръка за книга!)

PickaPokemonGetaBookRecommendation

Get ready to start a fire with FLAMECASTER!

Set in the world of the New York Times bestselling Seven Realms series, a generation later, this is a breathtaking story of dark magic, chilling threats, and two unforgettable characters walking a knife-sharp line between life and death. This dazzling beginning to a new series is indispensable for fans of Cinda Williams Chima and a perfect starting point for readers who are new to her work.

Не съм играла на Pokémon, но ме загложди любопитство, затова избрах най-сладко изглеждащото покемонче и ето на. Авторката и книгата са ми непознати, но резюмето не звучи никак зле.

Can We Guess Your Favorite Literary Genre?
(Можем ли да познаем любимия ти литературен жанр?)

CanWeGuessYourFavoriteLiteraryGenre

Our trusted Epic Reads oracle has informed us you are a fantasy reader! You’re all about stories with magic and high-developed, fantastical worlds. Because you love that anything is possible in books.

Think we guessed wrong? Why don’t you try SNOW LIKE ASHES by Sara Raasch and see if fantasy becomes your *new* favorite genre.

Това си беше чиста провокация. Е, не познаха, което следва да покаже, че не трябва да съдим книгата по корицата. Нищо против фентъзито, чета го, но не бих го определила за любим жанр. От друга страна е вярно, че едно от нещата, които харесвам в книгите е, че всичко е възможно и няма ограничения.

След Epic Reads, посетих и Quizzes секцията в Goodreads. Открих, че има quiz за една от любимите ми поредици – Малори-Андерсън на Джоана Линдзи. Успях да постигна 75% верни отговори, леко съм ръждясала. След това изрових и тест на тема Шерлок Холмс. Уви, тук се поизложих – 10 верни от 15 въпроса. В моя защита, не съм чела всички книги и разкази за Шерлок Холмс, имам да запълвам дупки и си пролича. Отметнах един quiz и за „Звезден прах“ на Нийл Геймън – 9 от 10, някои въпроси бяха леко подвеждащо зададени. Позамислих се да се пробвам и за Хари Потър, но се спрях, достраша ме.

В заключение, предизвикателството се оказа доста забавно, а и открих две-три непознати за мен книжки. Какво повече да иска човек.

One thought on “Bookish Quizzes – Blog Challenge

Вашият коментар

