Книги

2016: BookTubeAThon Резултати. Част 1

BookTubeAThon 2016 завърши официално на 24-ти юли и макар да реших да не спазвам официалния срок, все пак ми се струва удачно да споделя как премина за мен седмицата на четатона.

Както споменах, по-рано, за пръв път участвам в подобна инициатива и тряба да призная, че изживяването беше доста вдъхновяващо. Не съм се включвала в twitter спринтовете и YouTube конкурсите, но затова пък прочетох едно книжле, с което изпълних две предизвикателства и взех участие (донякъде) в ежедневните Instagram предизвикателства.

Останах вярна на обещанието си и постигнах следното:

2. Прочети книга само след залез слънце
5. Прочети книга, която е по-стара от теб

За целта прочетох „The Beautiful Cassandra“ на Джейн Остин. Трябва да призная, че вървеше по-бавно от очакването, тъй като четенето в оригинал на толкова стара творба си оказа влиянието. Като цяло обаче, книжката ме зареди положително и ме накара да се усмихна.

Донякъде изпълних и 3. Прочети книга, която си открил/а чрез booktube, тъй като преди залез си открадвах време да чета по малко от „All I Know Now“ на Carrie Hope Fletcher. Още не съм я завършила, но наближавам края.

От друга страна Instagram предизвикателства бяха особено зареждащи и много от участниците се отличиха с изобретателни и креативни идеи. Аз бях скромна, рядко успявах да измисля добър декор или да уцеля добра светлина за снимка, затова се разписах само с две снимки през първите два дни:

 

За сега толкова, очаквайте продължение към края на годината, когато ще споделя дали все пак съм изпълнила всички предизвикателства, пък било то и със закъснение. : )

Вашият коментар

